saturday - wait

en lördag i mitt liv. en lördag jag förmodligen inte kommer att komma ihåg när jag sitter och ljuger ihop historier för barnbarnen, men en helt okej dag ändå oavsett om den inte kommer gå till världshistorien. har tvättat, städat, inte packat ur väskan, inte spikat upp klockan på väggen som efter tre fall numera är stationerad på golvet framför tvn, solat, varit ute och gått i det fina men blåsiga vädret, duschat, gjort hårinpackning och legat i sängen som en död säl. thats it.

man måste ju ta vara på veckans enda lediga dag liksom. imorgon ska jag och sandra ha söndagshäng på mb och skriva klart uppsatsen, sen är det bara tre skoldagar kvar innan jag än en gång lämnar umeå för en vecka. och det bästa med det är nog att när jag kommer tillbaka hit efter mitt lilla äventyr är det bara en endaste liten jävlig vecka kvar här innan jag checkar ut och bjuder mig själv på tolv veckors ledighet away from yumeyåå.

så nu ska jag mysa ner mig i mina nytvättade lakan och förmodligen ligga vaken jättelänge precis som vanligt trots att det inte är något vettigt att se på tv. hörs. hej.


världens snyggaste tjej - även när hon sover


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0