.

det kom som en jävligt dålig överraskning att jag ska på hc imorgon 9.15. varför ändrade jag tiden till en sån okristlig tid? hur tänkte jag? tänkte jag alls? å typiskt nog hade dom stängt när jag skulle ringa och ändra tid. nåja, vad är en sovmorgon.

idag har jag hängt på mb och sen jag kom hem har jag tvättat lite och gjort några tappra försök till att städa. gick inge vidare med det sistnämnda. gör inget idag som du kan göra imorgon liksom.

nu ska jag och min döda rygg ta oss en svängom på ica för att se om dom har något ätbart som inte kräver tillagning. och cola ska vi köpa, sjuka cravings såhär mitt i veckan. och nya solo om den kommit ut. och kanske en lite brio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0