.

så var 30 sidor c-uppsats inlämnad och klar och därmed ett steg närmare kanidatexamen. jo jag tackar.
sidnumereringen gick åt helvete, men vad gör det om hundra år. finns säkert nån niird i klassen som kan hjälpa oss med det nästa vecka.

imorgon ska vi förbereda inför opponeringen vi har nästa vecka och sen tar jag fyra dagars helg, som kommer bestå av städning av mitt extremt stökiga mansion, middag med laget och en hel del vin.

resten av kvällen spenderas framför tvn med ett gäng alvedon och daim. min rygg är dödare än dödast och jag inser att jag inom en snar framtid kommer måsta göra ett besök hos någon välvillig sjukgymnast som vill göra så mina ben blir lika långa igen.

hörs. hej.

Kommentarer
Postat av: sofie.

jag är niiiiird och kan hjälpa dig med sidnummer. pus

2011-05-24 @ 21:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0