.

hej barn. nu har jag suttit i min bunker i två dagar och läst artiklar, kategoriserat och skrivit resultat. jag ser ljuset i tunneln och imorgon ska jag duscha och visa mig bland folk. först en sväng på skolan och sen ska jag på stan och leta en klänning att ha på mig på melicias dop nästa helg. hoppas, hoppas den fina jag sett ut finns kvar i storlek och att den varken har en fruktpåse på ryggen eller plattar till tuttarna så dom antingen blir obefintliga eller måste befinna sig ovanför klänningen för att den ska sitta bra. man kan ju undra hur dom tänker ibland när dom syr kläder.

har försökt ta en bild på mina dreads som alltid uppenbarar sig efter en dag utan ett kilo balsam och en hårborste. så nu när jag inte tvättat det på två dar kan ni föreställa er förödelsen. nästan så jag gruvar mig lite för att försöka reda ut det imorgon bitti. fågelbo är nog ett beskrivande ord. eller bara herrejäävlar.

nu ska jag dricka saft och sen ska jag försöka sova vilket inte kommer gå eftersom jag kommer behöva kliva upp och kissa minst tre gånger eftersom saften runnit igenom lagomt till elvasnåret. jo, jag känner mig själv och kan mina kvällsrutier rätt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0