Alltså fatta gammal man är när man blir ka...

Alltså fatta gammal man är när man blir kallad till cellprovtagning! Börjar bli svårt att övertyga folk om att jag bara är 20 känner jag, slapp ju t.o.m visa leg på systemet för någon vecka sen.. Annars undrar jag när mitt nypiercade öra ska sluta göra ont..? Nej jag har inte fått 23års kris och skaffat mig fler hål i öronen, men eftersom det var flera år sedan jag hade några örhängen i övriga hål än dom vanliga två.. Men så hittade jag farmors gamla guldknoppar och tyckte dom skulle passa utmärkt i mitt tre-hål-på-raken-öra. Så jag tröck igenom. Ont som fan kan jag meddela, och tilläggas bör väl att örhängerna av grekisk modell var mycket tjockare än vanliga vilket inte gjorde saken varken skönare eller bättre. Men ja, att inte kunna sova på höger sida känns som ett världsligt problem. Annars har jag inte åstakommit mycket denna eftermiddag. Jag har kastat ett getöga på mina träningskläder och kommit fram till att jag inte orkar ge mig ut och springa och konstaterat att väskan fortfarande inte packat upp sig själv.. men i samma stund kommit fram till att jag ändå ska åka härifrån igen nästa vecka så att packa upp känns onödigt. Ja det var väl allt. Nu ska jag sova, vilket alla vet innebär att jag kommer ligga och kolla på tv i sådär två timmar till.. Hörs, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0