Min blogg har lite semester som ni (5) kan...

Min blogg har lite semester som ni (5) kanske märkt. Det blir ju så fult att blogga från mobilen och jag har ju varken dator eller internet i stugan. Ett litet dilemma det där. Atm befinner jag mig iaf i huvudstaden och hänger med mellie. Imorgon ska jag på gröna lund med J, och på torsdag ska jag shoppa. Fredag planerar jag mig att återigen befinna mig i avklädd position i solen på altanen. Blir sjukt dåligt med stekande när man hänger med en 5månaders. Hon har inte lärt sig uppskatta sälande än kan man väl säga. Fullt ös medvetslös jobbar vi med här. Nu ska jag sova, ansträngande att vara fjantförkyld! xo


Kommentarer
Postat av: sara

hej, fin blogg! allt bra?

2011-07-13 @ 00:24:09
URL: http://marbellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0