sunday always comes too late

om det är möjligt så har jag varit ännu mer oproduktiv idag än igår. ryggläge större delen av dagen förutom vissa avstickare till köket för hämtning av diverse ätbara saker. har fått nån sjuk craving på nån specialrökt skinka som dom har i disken på ica, jag som vanligtvis är lite skeptisk mot sånt där har fått nån snetändning och äter det dirre ur förpackningen. nåja, proteiner är säkert bra.

för att göra denna dag lite mer spännande råkade jag även avinstallera drivrutinerna på datorn när jag skulle rensa upp lite bland gamla program. men efter 3 timmar, lite skicklighet och en jävla massa tur fattade jag hur man ominstallerade alltihop, så nu funkar den som vanligt igen. det vill säga seeeeegt och störigt. tror jag lyckades ladda hem ett virusprogram, men vet inte riktigt hur jag använder det. tror det skulle behövas nämligen.

imorgon är sista lediga dagen på min slappweekend, så jag ska nog försöka hitta någon polack på byn som kan komma och städa åt mig så det är fint sen när jag ska vara en duktig student och spendera dagarna i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0