monday you can fall apart

sådärja, årets första skoldag avklarad. gick oväntat smärtfritt. även om jag kan störa mig aning mycket på att vissa kan sitta ett helt seminarium utan att säga ett endaste litet ord och ändå bli godkända. varför har man ens obligatoriska uppgifter om man inte behöver göra något på dom? en liten parentes bara.

efter skolan blev det storhandling på coop med frun och när jag kom hem rensade jag garderoben på fyra kassar med kläder, men motivationen att packa ur väskan hann försvinna innan jag blev klar, så den står fortfarande som ett fint hinder som jag slår tårna i varje gång jag ska in i badrummet. den kanske rent av packar upp sig själv om man väntar tillräckligt länge, who knows.

imorgon har jag en fet sovmorgon till ett, och eftermiddagen ska jag spendera på vv. och sen är jag ledig i sex dagar. gör inte sådär jätteont faktiskt.

nu ska jag återgå till mina katjang nötter som är så starka att det ryker ur öronen på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0