Monday you can fall apart

fuck mondays. började kanon med att det stod en hel dagisklass och matade ankorna nere vid ankdammen på väg till skolan. på bron. alla ankor! jag var sååå nära att vända om hem igen, men just då kom det två gubbar på cykel som skulle gå igenom denna äckliga, vidriga och hemska flock med fåglar så jag gick mellan dessa två herrar och använde dom som skydd. dom tyckte säkert jag betedde mig väldigt underligt, men det bjuder jag på.

föreläsaren var sedan värdelös och när jag kom hem var hela köket ockuperat ända till klockan sex, så jag hann både få blodsockerfall och drabbas av ond bråd död. nästan åtminstone. sen gick jag till lotta för att liva upp humöret och dricka te.

nu är jag hemma. trött och ont i ena ögat. skulle inte förvåna mig om jag vaknar upp med ögoninflammation imorgon. det går bra nuu! skola imorgon.  blä. så det är väl dags att hoppa in i duschen, ha en dejt med mitt kroppsskrubb och busa innan jag kryper ner i mina nytvättade lakan. lite mys iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0