.

det blev ingen bio. matkoman var total efter 2½ timmes ätande, så vi gav upp och åkte hem åt varsitt håll allihopa. bio blir det en annan dag och imorgon har vi planerat att leka fest. för er som är intresserade av vad jag åt och drack så blev det följande, till en kostnad av ungefär sextio paket nudlar:

-black and white med bea, rödvin&tryffelsås samt pommes
-creme brüle med chokladglass, grädde och lakritsblåbär
-ett glas rött
-drink bestående av baylis, cointreau, kaffe, grädde och farinsocker

jag räknar med att vara hungrig igen på måndag.
nu ska jag hyra film och försöka hålla mig vaken genom hela. det verkade förvisso vara filmkväll ute i korren, men eftersom jag inte orkar ha några kläder på mig så håller jag mig nog inne i mitt mansion all by my self.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0