.

det är inte okej när dom har provsmakning på ica och det är så jävla gott så man helst skulle vilja klä ut sig och gå och få smaka typ trettioåtta gånger i rad. som i sunes jul nivet. idag bjöd dom på tacoskal med nån galet god köttfärsröra med ananas och massa strakt mojs och ost på. därför så jag blev inspirerad. dock inte tillräckligt inspirerad för att ta ett recept och köpa alla tusen ingridienser som ingick, utan jag körde studentstyle och köpte bara tacoskal, ost, creme fraiche och salsa. jag undrar om det är okej att äta det till middag? är det ens en maträtt?

något annat jag köpte på ica var cashewnötter. jag har fått en liten crush vilket är sofie-nötallergikern-carlssons fel som för någon dag sedan fick veta att hon kunde äta sånna utan att svälla upp till en ballong och bli blå, och har därför suttit och knaprat sånna på föreläsningarna. detta har då lett till att jag kommit på hur beroendeframkallande det är när man väl börjat äta dom.. jävligt dyrt godis dock! men säkert svinnyttigt om man bortser från dom där vitchokladochyoghurtgodisarna som också råkade slinka med i påsen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0