.

gläh vad trött jag är.
upp okristligt tidigt - det är inte kul att kliva upp sex
försenad förläsare - ovärt att vara på skolan kl 8 när föreläsaren inte dyker upp förän efter halv nio
grupparbete - no comments. jag ska aldrig mer grupparbeta när jag blir stor
en sväng på stan - trött, hungrig och less bland massa jobbigt folk.. inte kul

resten av dagen består av att försöka hålla mig vaken så jag kan sova tidigt ikväll. psykÖL lovade nämligen att dyka upp enligt utsatt tid imorgon på föreläsningen, det vill säga klockan 8, vilket innebär att det blir ännu en dag när mobilen ringer 6. men sen är det långhelg. fredag bjuder på finmiddag med några väl utvalda deltagare och sedan bio. på lördag ska jag tvinga s att kolla på skräckfilm med mig. och söndag.. ja då ska jag göra lite skolarbete som jag har vissa svårigheter att ta tag i.

Kommentarer
Postat av: sofie.

det där med skräckfilm kan diskuteras ;P

2011-01-26 @ 21:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0