.

hej barn. jag har inget vettigt att komma med idag. jag sjukt trött efter vissa sömnsvårigheter igårkväll och en lång skoldag på det. imorgon är jag leeedig, och mina enda planer är att sova läääänge (kommer säkert vakna halv sju bara därför), göra ett besök på systemet och h&m och hänga med umeåfamiljen över något trevligt fika som s kokar ihop. nu ska jag försöka mig på en pn innan det är dags att ta tag i tvkvällen och ostkrokarna. (det sistnämnda med fet stil bara för att fresta frun eftersom hon inte vill dricka vin med mig på fredag :))



Kommentarer
Postat av: s.

jag vill dricka vin med dig. men jag kan inte dricka vin med dig. för jag kommer vara 40 mil bort. puss

2011-01-19 @ 19:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0