.

idag är dagen som jag tackade nej till en alldeles egen lägenhet. trodde nog aldrig det skulle hända, men efter moget övervägande så kom jag fram till att det är bättre att spara pengar. och förhoppningsvis ska jag bara vara här sammanlagt sex månader till, så har jag överlevt två år i korre kan jag stå ut ett tag till. så jag lovar att bara beklaga mig ibland över hur mycket jag hatar att bo här i fortsättningen.

imorse var jag duktig och begav mig till skolan trots att hela morgonen kaosade. låg för länge i sängen, stod för länge i duschen, linserna krånglade, hann inte med frukost och glömde både lunchen och mellanmålet hemma i kylen.. vid tolv gav vi upp skoldagen och jag och sofie hänkade på frun hem till rödluvan där vi åt mat, sov till wall-e (världens sämsta film?) och var allmänt umgåsiga med varandra.

imorgon blir det heldag i skolan tack vare den mindre intelligenta schemläggaren som gjort så vi har obligatoriskt typ mellan 8.30-11 och sedan 15-16. men torsdagen är å andra sidan en ledig dag (vvgpiol*)

nu ska jag fortsätta min kväll under täcket med mina ostkrokar.



*våga vägra gå på icke obligatoriska lektioner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0