.

det är tur att skolan börjar på riktigt igen imorgon så jag inte hinner förfalla helt. min dresscode har de senaste tre dagarna varit glasögon, långkallingar, linne och tjocksockar. sådär sexy. dessutom har jag inte orkat tvätta håret på fyra dagar heller. fräsch tjej. så ja, hög tid att komma ut bland folk igen. synd bara att lärarna tycker det är så himla festligt att börja dagarna 8.30 när jag nu efter min långweekend är van att sova till tolv. detta kommer innebära big time sömnsvårigheter ikväll har jag en känsla av.

annars har jag inte så mycket spännande att dela med mig av. jag har städat mitt crib idag så man kan gå barfota utan att göra illa sig på diverse saker och jag har inga kläder liggandes på golvet. jag räknar med att det är kaos igen lagomt till helgen. nu ska jag äta choklad. hört att sockerkick är bra när man ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0