.

idag har jag seminariumat. det gick finfint, alla var lika yriga och läraren var på bra humör. behövde bara ändra en enda referens dessutom, så jag är mer än nöjd, även om jag kan störa mig lite på att alla säger olika när det gäller referenstekniker.. efter min insats på skolan begav jag mig till stan för att införskaffa ny sambo.. men eftersom jag är lite efter så hade tydligen telefonen jag ville ha utgått ur sortimentet. och en likvärdig kostade 4000 och det håller inte riktigt min redan krashade ekonomi för. så jag får återkomma i ämnet senare.

nu ska jag inta ryggläge ett tag efter en rejäl intagen lunch. kanske jag kan hålla mig mätt fram till fyra åtminstone om jag har tur. tror fan jag har binnikemask..

Kommentarer
Postat av: frun

Utgått från sortimentet, va? Kanske hos Telia, men gick du till någon annan tex expert? Och den finns inte att köpa på nätet?

Du som har koll, vad har hänt med BBs killkompis?

Puss

2011-01-14 @ 15:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0