sunday always comes too late

födelsedag överlevd. bra dag, fint väder, fotboll, lyxpizza med frugan och en böld i ögat som verkar expandera. bra dag med andra ord förutom det sistnämnda kanske, men eftersom det gick att sminka över och jag inte behövt gå med piratlapp för ögat så ska jag inte klaga. ikväll har jag legat i sängen framför mer eller mindre sevärda tvprogram och kliat mig i huvudet med min klia-sig-i-huvudet-grej som jag fick i födelsedagspresent av laget. imorgon ska jag testa mina nya hårprodukter som jag också fick. jag förväntar mig stordåd.

nu ska jag ta mig en le dusch och sen sova eftersom någon dum människa bestämt att jag måste hålla på å skriva c-uppsats imorgon. tur att det bara är två skoldagar innan det är dags för 1½ veckas helg. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0