monday you can fall apart

det är tråkigt att vara i umeå. men allra tråkigast att sova ensam igen. man blir fort bortskämd med sovsällis, och efter över en vecka med mannen i mitt liv bredvid mig hela nätterna så kändes det väldigt ovant att vara själv inatt igen. jag låg snällt på min sida och gjorde plats fast jag inte behövde. men skönt å få sova i min egna säng igen. madrass på golvet är trots allt inte allt för ergonomiskt.

idag har jag filat på projjplanen, handlat, promenerat i det underbara vädret och solat. resten av kvällen ska jag spendera med några godisar och cola framför tvn. imorgon ska jag o sandra skriva klart lite grejs på mb och jag borde verkligen städa. hur kan det bli dammigt och grusigt när jag inte varit här? dåligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0