monday you call fall apart

nackdelen med att inte ha tillgång till sin egen dator såhär när man är hemma på vacation är att det är helt värdelöst att surfa eftersom jag inte kommer ihåg en enda jävla bloggadress eftersom jag har alla sparade på favortier på min dator och har liksom aldrig orkat lägga energi på att lära mig adresserna utantill. det där var en fruktansvärt lång mening dessutom, säkert längre än 42 ord vilket en mening max får vara. det lärde jag mig förra veckan. ibland lär man sig något på ssk-utbildningen och då blir man lite förvånad och får en aha-upplevelse och suger åt sig det som en svamp eftersom det inte händer allt för ofta. men fluffa kuddar är vi sjukt bra på.

annars är det väl inte mycket att klaga på en ledig måndag som denna. jag har hunnit ha en formsvacka med livets jävligaste magsjuka som jag trodde skulle bli min död sen jag kom hem. och eftersom det upptog mitt liv hela helgen så har jag inte hunnit med allt för mycket spännande.

hörs. hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0