Mobilblogg! Bra uppfinning det där. Idag h...

Mobilblogg! Bra uppfinning det där. Idag har jag och mamma krattat i stugan och suttit på altanen och jobbat på den obefintliga solbrännan. Sjukt skönt väder och sjukt skönt att vara hemma. Jag funderar på att låta sandra skriva klart hela c-uppsatsen så jag kan göra andra viktiga saker som att sitta i solen hela maj. Har även firat min födelsedag med mami sådär i efterskott. Fick nödvändiga saker som hudvårdsprodukter, strumpor, greys säs 5 och... ETT TOMAS SZABO armband. Mycket nöjd tjej. Nu ska jag bara försäkra det också så jag vågar ha på mig det. Annars händer det inte så mycket om dagarna, vi hänger i soffan och äter en massa. Precis som vanligt med andra ord. Hörs. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0