.

det är en ansträngande dag i mitt liv idag. upp tidigt, datorer och artiklar som inte velat sammarbeta och alldeles för mycket onyttig mat. spenderade förmiddagen på mb och eftermiddagen strosade jag runt all by my self på strömpilen och botaniserade i affärer i flera timmar. och åt på donken då. jag åt som om det var min sista måltid. det gjorde fan fysiskt ont när jag tryckt i mig allt. sprang på två fina klänningar som kan vara tänkbara outfits på mellies dop också, men efter min lilla matorgie så valde jag att inte försöka trycka ner mig i en tight klänning utan spar det till något mer passande tillfälle. 


resten av dagen umgås jag med tvättmaskinen och senare är det dags att ta tag i viktiga saker som hårfärgning och bättra på brännan lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0