Thursday, I don't care about you

Dagen började med två föreläsningar, en världstråkig och en jättetråkig. 
Gick sedan på sjukan och gjorde min plikt som medborgare och förtidsröstade.

Sen lunch på stan med S, vi dissade Max och åt quesidillas på Barrista istället. Vuxet!
Lyckades även på något vis köpa två par linnen, örhängen, jeans och en baseballjacka/tröja. Har ju märkt bland ungdomarna att det tydligen är modernt med det sistnämnda, och nu hittade jag äntligen en modell som inte var midjekort så man slipper frysa livmodern av sig. Perfa!

Har även kommit fram till att jag måste skaffa hund. Jag passade lillgrus/Lintu medan Lotta var in och röstade på Ålidhem, och under dom 10 minuterna hade jag fan lätt fått med mig åtminstone tre killar hem.
Hundtricket is the shit!

Nu tänkte jag sova middag innan det är dags för H8HM och Idol. Tar på krafterna att göra av med pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0