Monday you can fall apart

Jag känner att det är dags för en uppdatering av mitt liv nu.

Onsdag: Buss 5½ timme är oftast ganska olidligt, så även denna gång, kanske till och med olidligare än någonsin. På umeå station klev ungefär femton serber/albanier eller liknande på. Ni vet sånna som alltid får spela gangsters i Beck, Wallander och Snabba Cash typ. Så där satt jag och hoppades att inte bli mördad. Dock var samtliga mer sugna på att gifta sig med mig än att ha ihjäl mig, vilket faktiskt i detta läge inte helt säkert var något positivt. Dom skickade fram sin yngsta förmåga, en relativt söt men fruktansvärt jobbig 20åring som störde mig hela resan. Visst, jättekul att höra att man är det snyggaste någon sett, men inte oavbrutet i över fem timmar..

Torsdag: Mys med Frida och Anna på stan. Och därefter pizza med mamma. Och vin och kex på kvällen. Ja jag gillar vin. Och pizza.

Fredag: Assisterade min syster som spikade golv i friggan. Sjukt händig tjej, vem behöver en karl?

Lördag: Fredagens kraftansträngning resulterade i träningsvärk. Trodde tuttarna skulle ramla av där ett tag. Dagen spenderades iaf på marknan med hälften av familjen. Alltid lika spännande att se vilka tragiska människor som bor i den lilla hålan Hudik. Allt trash var ute kan man konstatera. Tragiskt som sagt, men underhållande. Kvällen bjöd på mys hos Annas syster och sambo.

Söndag: Trött tjej. Lodis tjej. Mami och jag rev tält och åt pizza. Inte samtidigt dock.


Ja, thats it. Mer spännande än så är inte en helg i Hudik.
Denna vecka bjuder på två skoldagar. I övrigt ska jag nog ta tag i expidition fixa cykeln, ta mig ut på en powerwalk eller två och möjligtvis avsluta veckan med ett glas.. vin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0