Monday you can fall apart

Och det är väl ungefär vad jag gör idag. Fall apart alltså. Jävla måndagar. Och jävla torrhosta. Jag skulle ju ut och kuta idag! Hur fan ska jag kunna tighta till mig om jag ska vara förkyld varannan dag?

Så istället för att bli fit idag grejar jag med lite värdelöst skolarbete, försöker läsa in mig på ett seminarium vi har imorgon som jag egentligen inte fattar nånting av. Jag hoppas kunna åka räkmacka i 1½ timme.

Imorgon ska jag även en sväng på stan och införskaffa sportbh så tuttarna håller sig där dom ska när jag springer, och ett par till jeans för mina sista pengar, likadana som jag köpte förra veckan, fast annan tvätt. Och på kvällen ska jag på födelsedagskalas hos P. Upptagen tjej i vanlig ordning hon den där benice.

Snart pytti till middag. En värdelös dag med värdelös mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0