Friday im in love

Om igår var en trött dag, vad ska man då kalla denna? Jag har varit som en zombi hela dagen. Sov 10 timmar men var ändå så fruktansvärt trött när jag vaknade så jag måsta sova middag två timmar också. Och nu känner jag mig redo för en powernap till. Okej att jag emellanåt är världens tröttaste människa, men det här är inte ens normalt för mig. Så jag skyller på ppillren som vanligt. Dom är orsaken till allt ont i mitt liv.

Har även bränt sönder tungan totalt efter att ha hetsätit fiskgratäng som var sådär 175 grader varm. Det gör jätteont och jag kan inte röra den normalt. Ska kyla den med cola och chips och dipp sen framför idol och nån film så kanske den blir glad igen.

Imorgon ska jag plugga! och på kvällen leka med s&j. Vi ska göra något så ovanligt som att dricka vin.
Borde även ut och kuta men har ingen motivation alls. Och det regnar. Och är +8. Palla bli sjuk liksom.

Men fint att det är fredag liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0