.

kraftig formsvacka pågår. s har lagt sig och tagit en pn på soffan här bredvid och jag har nog facebookat mer senaste kvarten än vad pluggat på hela dagen. skönt att det är två dagar kvar till tentan, eh.
börjar bli galet hungrig också då jag glömde maten hemma i kylen, men eftersom jag ska hämta ut magmedicinen när vi ger upp här så får jag snällt vänta på intag av föda eftersom jag har för mig att dom ska tas på fastnande. skönt like hell att jag hade kvar att hämta ut, om än jag fick dra det ur tanten på apoos kundtjänst jag ringde och frågade om mina recept. inte världens mest sammarbetsvilliga människa kanske.

läs aldrig ledarskapskurser om ni inte måste. bara ett tips från coachen sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0