.

Just nu leker jag leken hur många gånger måste man kliva upp på natten och kissa när man häller i sig 1½ liter cola innan man ska sova? Det är en ganska rolig lek. Just nu iaf. Inatt tror jag det kommer bli mindre roligt. Hetsäter chips och dipp gör jag också. En ganska vanlig kväll i mitt liv alltså. Och kollar för femte eller sjätte gången på Se upp för dårarna. Mest för att jag älskar Nina Zanjani. När den är slut ska jag duscha och kolla på Saw 4 och vara rädd resten av natten. Imorgon ska jag ut och kuta och sluta tycka synd om mig själv.
Busy woman.
Kan även motvilligt erkänna att jag fått en crush på Andreas Weise. Jag vet, sjukt pinsamt. Jag hoppas det går över fortast möjligt. Tilläggas bör väl att jag inte hejar på han i Idol bara därför. Jag hejar på Alice. ´
Tack och gonatt.


Kommentarer
Postat av: Daneil

Benice, du sjönk jävligt mycket i mina ögon nu. Alltså ord räcker inte till för Weise och att han dessutom får utrymme i din blogg...

2010-09-25 @ 09:49:40
Postat av: lovisa

HAHAHAHA jag hatar att bli kissnödig på natten:D

2010-09-25 @ 10:16:21
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0