.

Jag hade kunnat ge mycket för att få ligga kvar i sängen imorse.. Blä vad kallt det blir att sova med öppet fönster, man sover ju som en död säl, men kliva upp ur den lilla kogongen man skapat av täcket är mindre trevligt.
Även att jag vaknade med dubbelsidig going to be-ögoninflammation och skabb, men det är en annan sak.

Det fruktade seminariumet gick dock fin fint. Söft kan man sammanfatta det som.
Och nu är jag mutad med Ls nya lilla minilaptop medan hon har sitt semi. Sen ska vi på stan och införskaffa diverse nödvändigheter. Som skabbmedicin, jeans och sånt.
Och appropå jeans så tog det fan 10 minuter att få på sig dom imorse. Heleve Lars-Olof vad tight dom är, eller vad tjock jag är. Tror dock på det förstnämnda. Nästan så jag får stas i vaderna. Men å andra sidan så får jag det i fötterna av att envisas med att gå runt i för små skor också. Kostar att ligga på topp.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0