.

Det är ju allmänt känt att jag har ganska.. ja.. missbildade anklar. Dom är liksom liiite större än resten av kroppen. Typ som om att jag skulle varit 10 cm längre men råkade bli ihoptryckt vid förlossningen.
Inget större lidande av det mer än att det är svårt att få på sig stuprörsjeans, för att citera Sofie när jag provade mitt senaste inköp; du kommer aldrig få på dig dom där. Men jodå, vilja, våld och vaselin nivet.
Nåja, nog om det. Nu är det så att dom är större än vanligt. Tjocka och svullna. Jag vet inte hur jag tänkte när jag tog en varm dusch, men det gjorde iaf dom, om möjligt, ännu svullnare. Sådär småjobbigt.
Jag ville bara klaga lite.


Inte riktigt såhär illa kanske. Men en fin bild.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Vilken rolig och missvisande bild!

2010-09-21 @ 19:55:39
Postat av: Anonym

inte särskilt missvisande med tanke på att det är mina fötter på bilden.. ?

2010-09-21 @ 22:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0