.


Vem behöver en pojkvän när man är handywoman
i egen hög person. Jag har under kvällen lyckats koppla
ihop datorn med tvn och även med högtalarna så jag fick
suroundljud så jag kunde hyra film på headweb vilket för
övrigt kan vara den bästa idén ever.
Så jag har nu under två timmar sett Saw 3, som var vidrig
och jag blundade mig igenom halva filmen. Men sjukt nöjd
med att få samtliga saker att fungera felfritt, trots dåligt val
av film.

Nu ska jag försöka sova, vilken kan bli lite mission impossible
eftersom jag är ungefär noll trött.
Planerna för imorgon är att tvätta. Och kanske fundera på vad
för vettigt jag ska skriva på inlämningsuppgiften som ska in om
tre veckor. Just de ja, tre veckor. Alltså kommer det sistnämnda
inte hända än på sådär 2½ vecka. Hö hö.

Även att scrollen på min dator har lagt av. Har jag råkat tryckt på
någon knapp eller har datorn något emot mig? Någon som vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0