.


Jag är snortrött. Både snorig och trött alltså.
Dagen började i kaos i vanlig ordning eftersom våra
lärare inte riktigt kommit på hur bokningssystemet för
salar på skolan går till. Dubbelbokning är för tillfället mer
regel än undantag.

Tillslut hamnade vi högst uppe på 9an och hade en mindre intressant
föreläsning om nåt om ekonomi tror jag. Sen åkte jag och s ner på
stan för att avnjuta en lunch på Max. Satt fint.
Åter till sjukan och föreläsning nummer två, som var det tråkigaste jag
någonsin lyssnat på. Handlade om hur många som är anställda i
kommunen typ. Intressant. Not. Plus att hon bröt på danska och inte
kunde alla svenska ord och strulade till det emellanåt.

Tog mig en sväng på ica efter skolan för att införskaffa nödvändigheter som
kräftor, chips, pastasås och cola. Colan glömde jag dock på ica i kassan. Bra där.

Nu vill jag sova men kan inte bestämma mig om jag är hungrig eller inte.
Min mage är i uppror av någon okänd anledning. Kanske inte var det
smartaste att trycka i sig ett hamburgare, strips och lökringar då, men själen
mådde åtminstone bra efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0