Thursday doesn't even start

det är kul när man inte kan sova om nätterna.
man är så pigg och glad när klockan ringer efter tre timmars sömn liksom. not.
efter skolan lekte jag och sofie på stan. vi skulle hitta outfits till lördag som är lika med festhest i kollektivet rödluvan. klädletandet gick sådär. jag hittade ett linne jag förmodligen inte tänker ha på mig och sofie köpte converse. middag intogs på Max och nu ska jag verkligen försöka vara vaken några timmar till utan powernap så jag kanske kan sova lite inatt istället. imorgon ska vi leka grupparbete med basgruppen. sånt där kul nivet.

jo justja. jag köpte ju en svinsnygg skjorta också. och bara därför kan jag försöka göra mig av med min andra nyinköpta oversize skjorta som ser ut som ett tält på mig, liite för mycket oversize alltså. den är blå/mörkblå rutig med uppvikta ärmar. står 34 på lappen men lätt att det är en 36a. Nypris 199 och lappen sitter kvar, högstbjudande!

Kommentarer
Postat av: Lotta

150 om jag kan ha den!

2010-10-08 @ 23:07:08
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0