Sunday always comes too late

jag har verkligen försökt ta en ordentlig bild på mina jävligt trasiga lår/ljumskar. men det går liksom inte. för det första är det sjukt svårt att fota när man får chansa vart man ska rikta kameran, och för det andra är det svårt att knäppa bilder på sina ljumskar utan att det blir porr. så vi struntar i det. det gör då sjukt jävla cp ont.
jag kan inte sitta ordentligt, gå på toa är en plåga, att dra på mig byxorna som endast nuddade blåmärkena fick mig att rabbla alla svärord jag kan. gå normalt är inte möjligt och att ligga med raka ben funkar inte. det är galet hur trasig man kan bli av att åka lite cykel. när man inte ens ramlat liksom! jag vet inte hur jag ska kunna sitta på föreläsning imorgon, men det får väl bli ett senare problem. jag hoppas verkligen verkligen verkligen att jag är helt återställd tills på fredag, annars kommer 5½ timmes bussresa inte bli en rolig upplevelse.
men annars äre fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0