Sunday always comes too late

utan internet och ingen täckning på telefonen - välkommen till bushen. men nu är det igång igen, internet iaf. mobilen har jag gett upp hoppet om. det tar typ ett år för mig att få ett sms efter att någon skickat det, och svara när det ringer går oftast inte alls. nice to be home liksom. haha. men i övrigt lever jag och frodas. har väl inte hänt allt för mycket spännande sen jag kom hem. kramats lite med prinsessan och träffat bror typ. och imorgon börjar jobbet..

..som förvisso är en historia i sig. jag skickade ju mail för sådär tre veckor sedan och presenterade mig och sånt där artigt och fick svar att dom skulle skicka schemaförslag och lite allmän info. och jag väntade. och väntade. men orkade inte vänta mer i måndags och skickade då ett mail om att det kanske vore bra om jag fick veta när jag skulle vara där på måndag åtminstone. fick inget svar. så mamma fick jaga folk medan jag satt på bussen hem hit i fredags med en viss osäkerhet om jag ens hade någon praktikplats längre. och jovisst, jag var sjukt jävla bortglömd. den ansvariga hade blivit sjuk och inte delegerat uppgifterna till någon annan att skicka mail eller ringa mig. men det löste sig ju, så jag ska infinna mig kl 9 imorgon för introduktion. schema får jag göra helt själv eftersom dom uppenbarligen inte gjort något åt mig. så det blir nog bra. förutom att man börjar 7 på morgonen då. det är inte så bra.

nu ska jag tvätta av mig ansiktet och tjocka ner mig i dubbelsängen bredvid mami.
gnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0