Monday you can fall apart

sådärja. jobbdag 1 - check.
sammanfattningsvis är det i en stor labyrint jag ska jobba. helt omöjligt att hitta. jag höll fan inte på att ta mig ut när jag skulle hem. verkar vara trevlig personal och sådär iaf. och jag får jobbkläder! thank God. och trots att det bara var intro idag hann jag briljera och lösa lite läkemedelsproblem också när min handledare inte visste vad och hur hon skulle göra. 1-0 till benice. imorgon har jag ingen handledare som jobbar, så jag vet riktigt inte hur jag ska göra. gå dit och hoppas på att någon annan vill handleda mig eller vara hemma. fan inte lätt när man ska göra eget schema och få ihop alla dessa timmar, speciellt inte när det inte finns folk att jobba med. jag känner inte riktigt att jag kan gå dit och styra stället själv andra dagen liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0