.

kära örebroare. skönt att det är fredag imorgon, var ju på tiden kan man säga. äckligt vad drygt det är att kliva upp halv sex. men som sagt bara en dag kvar nu, sen ledig två, jobb tre och sen ledig fem!

för er intresserade så blev klippningen bra. det syns ju kanske inte alltför mycket med tanke på att M bara klippte bort 3 cm på längden, men mer behövdes inte trots att jag inte klippt mig sen i februari. fatta bra mitt värmeskydd är med tanke på att jag fönar och plattar håret i princip varje dag, och färgar det varannan månad.

och dessutom hittade jag ett solarium på jobbet idag så imorgon tänker jag ta en fredagssolning om det är ledigt. lite färg på kroppen och lite i håret så är jag schnygg igen sen.



"jag orkar inte byta om.. jag har ändå inte tänkt jobba så mycket idag" 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0