.

vi leker lite bloggflow för att kompensera att jag inte orkar leka med datorn varje dag nu när jag är en hårt arbetande going to be sjuksyrra. och eftersom jag inte riktigt är en lika frekvent internetanvändare nu som sagt så såg jag att dom hade fått in typ trehundranittiotusen snygga plagg på h&m som jag är i stort behov av. hur nu det ska gå ihop, jag som måste klippa mig för att ha råd att färga håret. ha. jag skulle behöva utöka mitt csnbidrag lite, 15000 i månaden tycker jag skulle sitta fint. vad säger du reinfeldt? (ja jag är ganska övertygad om att han är en av mina 25 läsare) fast frågan är väl egentligen när jag ska använda alla kläder. om man kollar i garderoben på vad jag har med mig hem och vad jag faktiskt hunnit använda så kunde jag lätt enbart kunnat haft med mig mjukisbyxor, två linnen och två ziphoods. tur att jag får åka till sthlm nästa vecka och klä upp mig lite så jag inte sunkar ner mig totalt. lite solairum skulle också behövas. synd att östrogenet skyddar mot rökning och inte solarium, tror jag skulle ha liite mer användning av det sistnämnda.

Kommentarer
Postat av: s.

mer b(enice)-blogg åt folket :D

2010-10-27 @ 16:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0