.

sista umebloggen! om jag inte får hybris imorgon då, men jag är mycket tveksam till det. skulle vara den obligatoriska övikbloggen då, men internet på bussen är ju inte alltid så pålitligt tyvärr. jag håller mest tummarna för att jag ska slippa frierier från serber denna gång och få sitta ifred med Magnus i lurarna hela vägen hem.
ikväll har jag hängt hos/på/i(?) rödluvan, fikat så jag förmodligen måste köpa en storlek större på kläderna nästa gång jag handlar och umgåtts med bästa folket. så nu är det bara att ägna resten av kvällen åt packning. fast först ska jag tappa resväskan i huvudet när jag tar ned den från garderoben, det har ju blivit lite av en fin tradition. så ja.. hejdå umeå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0