.

vet ni hur jävla kallt det var imorse när jag skulle till skolan eller? första gången i höst fick jag ha mössa och fleecetröja under skinnjackan. nåja, grupparbetet gick relativt smärtfritt och vid 10 fick jag gå hem igen. väl hemma däckade jag i fyra timmar. liite trött tjej kan man sammanfatta det som. men å andra sidan drömde jag mardrömmar hela natten också och var vaken varannan timme så det behövdes nog.
nu ska jag äta mat och sen börjar tvkvällen. imorgon är sista dagen i umeå på lååång tid, kan väl säga att det ska bli liiite skönt att slippa motvinden.. så imorgon ska jag leka på skolan på förmiddagen och rädda livet på en docka som kan prata och på eftermiddagen ska jag tvätta och packa. wiiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0