.

note to self:
åk inte på pakethållare i gupp. detta har resulterat till de största blåmärken jag någonsin sett, vilket i sin tur gör att jag inte kan sitta. tur att jag mest gillar ryggläge liksom.


vaknade glad och obakis.. ända till jag kom på att jag kanske fortfarande är full och att jag bakisheten kommer om några timmar istället. då blev jag lite ledsen igen. men jag ska ligga här och vara nöjd så länge det varar åtminstone.

om någon vill komma med stekta risnudlar och kyckling från thaitanten i igge under dagen går det jättebra. ni får en krona i dricks. och nöjet att se ett osminkat litet monster. om jag inte ska sminka mig och gå på dejt då, men har inte riktigt bestämt mig angående det än.

.återkommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0