.

dagens efterlängtade blogginlägg. idag är jag hemma i mjukiskläder och otvättat hår. uvi light kan man kalla det. eller irriterad blåsa som sköterskan på vårdcentralen sa när jag ringde dit imorse. alvedon och inte kissa fjorton gånger i timmen blev rådet. och med tanke på hur mycket överläkaren som föreläste igår hyllade just alvedon så mycket att det näst intill skulle kunna lösa världsproblem, så kör jag stenhårt. 1g var 6e timme.

igår kväll gjorde jag kemisk peeling. hemma alltså. 4 treo och liiiite vatten. bara kladda på och låta det vara tills det slutar sticka/bubbla, sen bara skölja av och huden är som ny. ett tips är väl att ha munnen stängd.. det kommer att rinna och det smakar inte gott i sån koncentrerad form, särskilt med tanke på att det är ganska äckligt med en tablett utblandat i ett helt glas vatten.

även att jag igår upptäckte att någon jävla utbytesstudent snott ägg från mig. bara ett, men ändå. man gör inte så. man frågar om man vill låna eller behöver. jävla idioter. men jag orkar inte bry mig, händer det igen så kommer jag ta fram geväret och gummiklubban. ska nog flytta in i torkskåpet på geo ändå. lååångt bort från allt vad utbytesstudenter heter. åk hem för fan!

nu ska jag ta mig en sväng på ica och hoppas att jag inte kommer hinna kissa på mig medan jag är där. vore ju så himla onödigt liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0