Monday you can fall apart

idag har jag och mami lekt i sundsvall. jag blev ungefär femtusen kronor fattigare. dyrt att gå i affärer! men nu har jag en förhoppningsvis sjukt varm jacka, som i och för sig är i storlek som ett fyrmanstält, men det är väl lite av grejen med vinterjacka också, desto fetare, desto bättre. fick även med mig en sjuuuuukt fin klänning som jag ska ha på juldagen också. och foundation. och två ringar. sen tog pengarna slut. nu får jag äta nudlar till 2014. lätt värt.

bokat biljett hem också. bättre sent än aldrig. hem(?)färd söndag kl 13.10. så du vet S. i umeå 18.35.

nu ska jag beställa jullakan och annat fent från H&M. eftersom jag har så mycket pengar över..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0