monday you can fall apart

bra dag på praktiken igen.. men svårt att misslyckas med så bra personal.

mindre bra var att min telefon helt plötsligt tvärdog idag när jag tog upp den ur fickan när jag kom på jobbet. allt stod på engelska, texten syntes inte, ingen mottagning what so ever, gick inte ringa eller skicka sms och batteriet stod på 2% fast den var nyladdad. ja, jag bröt ihop.
fick därför gå ifrån för att åka ner på stan för att försöka fixa den. hur ska jag annars komma upp imorgon utan fungerande alarm liksom? händer inte så ofta att jag vaknar halv sex av mig själv.. så jag gick in på telia i panik och beklagade mig för en mycket förstående kille. så han gjorde någon superupdatering mha en dator och vips så funkade den igen. peppar peppar. jag räknar med att den ska dö när som helst. så om ni inte får tag på mig vet ni varför. så vi kikade på vilken telefon jag ska köpa också, och vi hittade en superbra, icke avancerad sak som finns i både svart och rosa, och som jag får rabatt på bara för att jag har abonnemang redan. asbra. ska köpa den i mellandagarna hade jag tänkt. om min nuvarande sambo vill hålla så länge då som sagt..

nåja. nu ska jag ställa mig i duschen och sen försöka sova.



livet är det som passerar medan man gör något annat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0