Monday you can fall apart

hej barn. nu har praktik nr 2 startat. som tur är med en mjukstart, fick gå hem strax efter halv fem istället för halv tio. ganska så trevligt. slipper jag missa biggest ikväll också. jäkla tur. har iaf en mycket trevlig huvudhandledare och uskorna jag ska gå med i två dagar till nu verkar också vara trevliga. några ssk har jag inte träffat på, men enligt s som är insatt efter sommarjobb at the place så har jag inget att oroa mig för. så det blir nog bra, förutom att jag ska jobba helg, massa kvällar och två nätter. funderar på att ta dit sovsäck och helt enkelt campa i undersökningsrummet i fyra veckor.

sen jag kom hem har jag ätit en billys, chokladpudding och tre clementiner.. det sistnämnda eftersom jag råkade köpa mig 1½ kilo igår på ica. tror jag glömde för en sekund eller två att jag är ensamboende. så jag funderar på att införa fruktstund i korren, alternativt kasta dom på icke önskvärda grannar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0