.

nu har jag varit vaken sen igår morse när jag klev upp. igår morse. vet ni hur jävla trött jag är eller? min kropp bestämde sig för att vaken var det enda rätta alternativet inatt. tror jag hann snurra sådär trehundramiljoner varv och blev förmodligen lite skallig på köpet av allt kuddgnussande. fast jag slumrade till nån gång efter fyra, och var vaken igen strax efter fem. ja, även jag är förvånad att jag ens kom iväg till jobbet i tid. dagen har jag spenderat med att må illa och vara cptrött. och gjort lite sjuksyrregrejer då. men mest mått illa. och käkat primperan och druckit novolucid-shottar. rätt äckligt det sistnämnda, men fint för magen.

slog på stort och åt riktig middag idag också. inte gröt alltså. tänkte att man kan ju lyxa till det nångång liksom. eftersom jag har helg nu. ledigt två dagar och sen ska jag jobba när alla andra har helg. fett med onice. så imorgon ska jag skriva vfu-uppgift så det ryker.. efter att jag haft en låång sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0