.

alltså hur opepp på imorgon kan man vara? inte på att vara på själva praktiken, menar, jag är grym på att fluffa kuddar och dela matbrickor, nemas problemas.. men att kliva upp strax efter fem.. är det liksom ens hälsosamt? att börja 8.30 på uni känns såhär i praktiktider som rena lyxen. så jag undrar om min huvudhandledare tycker det är okej att jag fyker upp framåt niotiden i fyra veckor istället, jag har ju ändå av någon outgrundlig anledning för många timmar på mitt schema..

men eftersom jag misstänker att det inte är så okej att jag dyker upp två timmar senare varje dag så ska jag hänga lite med maria montazami nu och sova sen. wish me luck att komma ur sängen imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0