.

nu orkar jag inte praktika mera. fyra veckor till liksom, kul jävla liv. imorse var jag så trött så inte höll på att ta mig ur sängen. trettio minuter tog det innan jag ens orkade öppna ögonen, sen kom jag på att det skulle serveras tårta idag på jobbet och klev upp. gjorde mig klar på sådär 20 minuter och funderar lite nu så här i efterhand på varför jag kliver upp så jävla tidigt om jag kan bli klar så snabbt? waste of sleeptime liksom.

nu ska jag fila lite på den jävla vfu-uppgiften och sen ska jag ta en pn innan det är dags för middag och att gå och lägga sig igen. mitt liv är mycket spännande atm.


Kommentarer
Postat av: Harry

Hej. Du verkar ha det jobbigt nu. Här kommer ett tips som gör livet lättare.

Sluta skrapa rutor. Fyll en eller två petflaskor med varmt vatten och häll sedan det varma vattnet långsamt över vindrutan. Vips är isen borta. Inga repor på rutan heller.

Detta kom jag på förra överjävliga vintern efter att ha skrapat rutor till förbannelse.

Metoden fungerar givetvis på alla rutor.

Njut av att åka iväg medan grannarna förtvivlat hugger bort is under ljudligt svärande.

Hälsa Frida.

2010-11-20 @ 21:52:43
Postat av: Harry

Hej. Du verkar ha det jobbigt nu. Här kommer ett tips som gör livet lättare.

Sluta skrapa rutor. Fyll en eller två petflaskor med varmt vatten och häll sedan det varma vattnet långsamt över vindrutan. Vips är isen borta. Inga repor på rutan heller.

Detta kom jag på förra överjävliga vintern efter att ha skrapat rutor till förbannelse.

Metoden fungerar givetvis på alla rutor.

Njut av att åka iväg medan grannarna förtvivlat hugger bort is under ljudligt svärande.

Hälsa Frida.

2010-11-20 @ 21:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0