.

det är ganska sådär jättejävla kallt att sopa snö och skrapa rutorna på bilen när man har skinnjacka och sneakers. jag är ungefär 2 milimeter från att klicka hem en fjällis för femtusen nu. jag fryser knäna av mig! som björn gustavsson skulle sagt. och i och med att snön kom så glömde även alla hur man kör bil. lärde vi inte oss det när det var snökaos förra vintern? 50 på relativt plogad 80-väg vet jag väl inte om det är så okej. förvisso att det var lite slirigt men vafan, håll i ratten och gasa.

bra dag på jobbet. förutom att jag gått runt och beklagat mig över min magkatarr och min inflammerade visdomstand då.. men det är bara sånna där små saker som förgyller vardagen tycker jag. inte.

nu ska jag fila på min vfu-uppgift som jag kom på inte blev så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0