.

jag är kass, kassare, icapåse på att blogga. ska försöka bättra mig när jag återfår mitt liv i början av 2011. sthlm var bra som vanligt. god mat, trevligt sällskap, finkultur och ingen jacka. det sistnämnda kanske förvisso inte kvalar in under vad som var bra, men ja. ändå liksom. hittade ju faktiskt två stycken jetefena jackor, synd bara att dom kostade strax över femtusen styck. så jag får frysa i min skinnjacka ett tag till. börjar bli lite kyligt på mornarna när man skrapar rutorna på bilen i flera minusgrader kan jag meddela.

annars händer det inte mycket spännande. jag har jävligt ont i magkatarren och försöker samtidigt knåpa ihop en av alla sjuhundratusen vfu-arbeten jag har vilket faktiskt går oförväntat framåt. beräknar vara färdig strax innan examen 2012.

två veckor bushen kvar och sen umeå. blä för umeå. speciellt eftersom det verkar som jag har värsta överseriösa huvudhandledaren på nästa praktik. skriva reflektktionsbok varje dag och få påskrifter av handledaren.. eh ja. jobba första dagen ska jag också. först introduktion och sen jobb hela eftermiddagen och kvällen. och jobba på helgen tycker dom också att jag ska. och fredagskvällar när det är idol. vafan liksom. tur att det bara är fyra veckor. fyra lååånga jävla veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0