Monday you can fall apart


Idag är en sån här expeptionellt (stavning?) tråkig dag.
Jag pluggar. Varvar vård1an med statistik och kan inte
riktigt bestämma mig för vad som är värst.
Att hitta på andra saker än att plugga kan jag utnämna
mig själv till expert på. Men kommer det en tenta på
frågor om Citadellkliniken eller något om Katrin Zyttos
förlossning så kan jag svara på allt. Den sistnämnda som
jag förövrigt suttit och storbölat till. Kanske dags att
byta p-piller ändå. Hormonerna going crazy.

Nu ska jag laga mat. Korv och spagge blir det.
Sa jag förretsen att det bara är 5 dagar kvar innan jag får åka hem?
DET ÄR BARA FEM DAGAR KVAR TILLS JAG FÅR ÅKA HEM.
Inte ett dugg ivrig eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0